EKONOMIA PRODUKTU
Realizacja założeń zawartych w misji firmy - korzystny stosunek jakości produktu do jego ceny - w relacji do wyrobów konkurencji – stoi za sukcesem ANDRE. Konsekwentne działania w kierunku wytwarzania produktu optymalnego ekonomicznie, konkurencyjnego z natury rzeczy, pozwalają firmie sukcesywnie pozyskać kolejnych stałych kontrahentów.

Poznaj bliżej EKONOMIA PRODUKTU

Strategia ANDRE wynika wprost ze znajomości rynku, rozpoznania oczekiwań Klientów i samego doświadczenia jako producenta. Realizacja założeń zawartych w misji firmy - korzystny stosunek jakości produktu do jego ceny -
Zobacz więcej
Czy na rynku można znaleźć narzędzia ścierne, które mają najlepszą cenę w swojej klasie... Tak. Takie produkty oferuje ANDRE ABRASIVE ARTICLES. Dobry, bo konkurencyjny... Kupujesz - zyskujesz!
Zobacz więcej
30-letnie doświadczenie firmy ANDRE to m.in. dość precyzyjne, empirycznie zweryfikowane, rynkowe pozycjonowanie własnych wyrobów. Mimo, że ANDRE to szeroki i kompleksowy asortyment, to w znacznym stopniu dedykowany Klientom o różnym
Zobacz więcej